.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دایی؛ 4 بازی دو شکست، دو امتیاز
تیم علی دایی که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بود با شکست برابر گسترش به روند ناکامی هایش ادامه می دهد.

چهار بازی، دو شکست و تنها دو امتیاز!  پرسپولیس آهسته آهسته از کورس قهرمانی خارج می شود؛ این تیم که تا همین چند هفته قبل عنوان صدرنشینی لیگ برتر را یدک می کشید 4 هفته است که رنگ برد را به خود ندیده و با توجه به دیگر بازی های لیگ هم به احتمال فراوان به زودی از همین جایگاه سومی اش هم به زیر کشیده می شود.

 به گزارش فرارو، این تیم که در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به تبریز سفر کرده بود با یک گل برابر گسترش تبریز تن به شکست داد تا روند ناکامی هایشان همچنان ادامه داشته باشد. سرخ های پایتخت که پیش تر در جام حذفی برابر گسترش به برتری رسیده بودند این بار در لیگ برابر آنها تن به شکست دادند تا تجربه تلخی از تبریز داشته باشند. شاگردان علی دایی پیش تر در اولین بازی نیم فصل هم در تبریز برابر تراکتورسازی تن به شکست داده بودند و حالا دوباره این تلخی را تبریز چشیدند؛

 دایی که در نیم فصل اول در تهران توانسته بود شاگردان رسول خطیبی – مربی سابق گسترش – را شکست دهد این بار برابر مهدی تارتار  - مربی کنونی گسترش – تن به شکست داد تا یکی از قدیمی های پرسپولیس یقه این تیم را در ایستگاه بیست و چهارم بچسبد.

البته این برد برای تیم تبریزی فوق العاده موثر بود و جایگاه آنها را در میانه جدول تثبیت کرد. مهدی تارتار که با آمدنش به گسترش انقلابی در این تیم جوان به وجود آورده سومین بردش در چهارمین بازی ای که به عنوان مربی این تیم معرفی شده به دست آورد و 75 درصد بازیهاش با گسترش را با پیروزی سپری کرده است.

سرخ ها که حالا با این روند از جمع مدعیان قهرمانی فاصله خواهند گرفت کار دشواری هم در جام حذفی خواهند داشت؛ آنها باید در اهواز در مرحله یک چهارم نهایی برابر فولاد به میدان بروند و اگر از جهنم فولادی ها جان سالم به در ببرند باید در نیمه نهایی بار دیگر به مصاف یک تیم تبریزی بروند: تراکتورسازی.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.43 seconds.